I FELT LIKE I DANCED ON A RAINBOW

min födelsedag har varit annorlunda, men den får helt klart vg+!
det började med att jag vaknade så tidigt som halv 6 av att telefonen plingade, folk skrev grattis på både facebook och via sms.. tjugo i 8 hoppade jag på min älskade Pilen och trampade iväg mot målilla. väl där mötte jag upp min vän Nathalie. vi hoppade upp på våra cyklar och fortsatte kampen mot vinden och klockan. MOT HULTSFRED! från vackra mörlunda till hultsfred tog det cirka 60 minuter. 3,2 mil. ungefär..
väl framme i skolan så tog vi en kort paus, sedan skulle alla vidare ut till en sjö vid namn Bjärken där en av mian klasskamrater har en stuga som vi skulle hänga lite i under dagen. 1 mil till, haha, jag var inte överlycklig när jag kom fram kan jag ju tala om! men stolt det var jag, verkligen!
efter ett par störtsköna timmar vid stugan så hoppade vi på våra cyklar igen och cyklade milen tillbaka till hultsfred. med kortare mening har jag cyklat lite över 5 mil idag. STOLT är jag!
hängde med nättan hem till henne och cillade gärnet nån timme, sen fick käre far komma och hämta mig. haha.

eftermiddagen har jag spenderat med sällskap av min höggravida syster. hojj hojj så lilla Nova sparkade inne i magen! kommer bli en sprallig och bestämd liten dam tror jag minsann! nu har jag storartade planer på att spela något kul spel på datorn och sedan slänga mig i sängen. morgondagen bjuder på både det ena och det andra, men det tar vi då!







utsikten från stugan, även kallad deras trädgård.. finns även en bit med trädgård bakom mig






stugan till vänster, garaget/gästsuga till höger + grillfolk från klassen!





brygga och bastu nere vid sjön, halva stugan syns uppe till höger..




mina favvo-classmates!




kommentera gärna
Postat av: nättan

<3

2011-06-15 @ 20:46:51

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0