WHEN LIFE TAKES OVER

livet tar över, datorn, tekniken och allt annat hamnar åt sidan. jag skulle vilja kalla det livets gång.
i torsdags var det avslutning, då hann jag knappast sitta här nån längre stund eftersom jag spenderade hela kvällen med mina klasskamrater. dagen efter gick jag upp tidigt tidigt och åkte till hultsfred. igen. en skolavslutning som skulle förevigas, dagen spenderade jag hos min kära vän Linnette. påå kvällen var det partajj som gällde. och igår, ja då var jag på liseberg hela dagen. med andra ord. jag har varit rätt upptagen ett par dagar! jag berättar mer om morgondagen senare. nu ska jag mysa ner mig i soffan och vila. för trots att jag vaknade halv 2 idag så är jag trött.

dagen har bestått av tv-tittande, långprommis med hunden, tv-tittande och allmänt mys. gillar läget!!





ph_ från i fredags!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0