ANGER IS A PLACE WHERE I CAN HIDE

känns för tillfället som.. jag vet inte?
jag känner mig förbannat arg och irriterad på det mesta. inget går riktigt som jag vill.
och ändå så känns livet så otroligt bra vissa dagar. knasigt där.
imorgon beger jag mig iallafall ner till vårdis och drar ut lite blod ur kroppen som ska skickas iväg och kikas på. efter det hoppar jag på närmsta buss och spenderar ett par timmar in skolan, och ja, efter det, vet jag inte? antingen ska jag iväg och fota damlaget när dom ska Kickboxas, och sen hänkar med nathalie hem och fixar mig hos henne innan vi glider iväg till okänt ställe och blir lite höga på livet!
eller så åker jag hem och fixar mig här hemma o.s.v. men jo det får ju bli ett senare projekt att fundera på, för nu ska jag ta tag i mitt äääääälskade skolarbete. till det käkar jag lite ice-cream och har musik på hög volym. för det är det enda som kan muntra upp mig under tiden jag pluggar.











kommentera gärna
Postat av: Ztaa

När lägger ni/du ut dem bilderna :)

2011-03-31 @ 19:16:06
URL: http://ztaa.bloggplatsen.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0