GORGEOUS

för 2 dagar sen hade jag noll, zero, nada inspiration och jag kände mig tråkig och alla kläder kändes HEMSKA. men så klickade jag mig in på Maja Tannås blogg och fann inspiration till både rummet och garderoben!
tjejen är helgrym på att klä sig med stil och jag hade mer än jättegärna bytt både garderob och rum med henne, men eftersom det inte är riktigt möjligt så får jag istället söka mig till hennes störtsköna blogg och inspireras.
rummet ska SNART göras om, det blir vitt vitt vitt med svarta detaljer och en del färgklickar. ungefär som jag tänkt mig innan, men nu har jag bestämt mig. nu ska det bara tas tag i.
och garderoben, ja den är ju redan uppgraderad med vårkläder!

hur som helst så har jag genom majas blogg kommit fram till att det på bilden under är sjukligt snyggt.
ett vitt småtransparent linne och sen en BH i en skrikig färg under.
love!






ph1&2_ erika söderberg
ph3_ MAJA TANNÅ

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0