LUGN MUSIK

och ännu har inte huvudvärken givit med sig. men egentligen. vem bryr sig när livet ändå är så fint?
fast jag hade ju inte klagat på lite varmare väder. men det kommer väl så småningom det också.
helgen är proppad, men inte planerad och bestämd. det får helt enkelt bli som det blir. men jag hoppas på partajj och även lite mys med kära syster som ska komma hem i helgen. det var bra länge sen det!
övrig tid ungefär 5 dagar i veckan spenderas till skola,skola och så lite skola. lusten till allt har försvunnit, men trots det känns som jag sagt tidigare, livet ganska bra.
vg och mvg strömmar in, och jag planerar väl att fortsätta hålla det på den nivån i cirka ett och ett halv år till. minst. och ja, sen är det väl gymnasiet nästa?

nu ska jag i vilket fall som helst klicka igång lite mysmusik och slänga mig i sängen och vila lite. möööjligtvis drar jag igång en film också. men huvudet påminner lite om en tickande bomb eller något sådant så vi får se.
slänger in lite nya bilder också. tagna typ. igår?







ph_ jag - jag


kommentera gärna
Postat av: erica

hm, skulle vara tacksam om du kunde sluta vara så förbannat snygg, min lille skogsmulle ;* <3

2011-03-30 @ 20:56:38
URL: http://annieerica.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0