NYTTNYTTNYTT

oj oj oj vad jag älskar att komma hem, slänga upp alla nya grejer på klädhängaren och bara njuta av hur underbara nya kläder är. slänger in bilder på allt nu och sen fortsätter jag inlägget under alla bilder!




ops. mage....
Shorts från HM







kul att mitt hår ser.. konstigt ut?
Kort linne från HM och svarta byxor från Lindex







Guns'n Roses t-shirt - HM
byxor - samma som ovan







småtransparent linne - HM  (knutet i ryggen)
byxor -||-






halvt om halvt transparent linne - HM (haha, märks det att jag gillar Hm kanske?)
byxor - repriiis






tröja - Lindex (den är marinblå och vit, trots att den ser svart ut)
och jeansen är samma som alla andra bilder ovan....






Crockerjeans från JC.
Crocker är verkligen ett märke jag rekommenderar till alla er långa tjejer som ändå är väldigt smala.jag har haft väldigt svårt att hitta jeans senaste åren eftersom jag är ganska lång, väldigt smal men ändå har ganska breda höfter. men på JC fanns massor av Crocker jeans och nästan alla satt helt perfekt. dock fastnade jag för dessa nu till våren!
självklart rekommenderar jag dessa till alla er fina läsare, men eftersom det är lättare att hitta jeans när man är "normalstor" (vad det nu är..?) och svårare när man är lite extra thin så gick rekommendationen till alla smalsmala tjejer!





med mig hem fick jag också två BHar i just nu grymmaste färgerna Rosa och Orange, en ring och två lack. ja, ni ser ju färgerna. det svarta är helt enkelt Manhunter By HM och det rosa är Deeply in Red with U By HM.



Nya ringen


kommentera gärna
Postat av: Anna Sidenbäck

aaaasgrymma färger på bilderna längst ner :D

2011-03-23 @ 00:41:36
URL: http://sidenback.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du vill inte sälja guns n roses tröjan? Letar som en galning efter den och jag betalar bra isåfall :)

2011-07-03 @ 09:31:15
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0