OCH JAG ÄLSKAR LIVET, DET FÅR DU INTE TA IFRÅN MIG

ibland undrar man hur svårt det kan vara att bara skriva några inledande ord. för mig är det tydligen jäkla svårt. jag får hjärnstopp och allt bara stannar upp. men nu fick jag ju till en hel start här..

ganska seg skoldag, minns inte en enda lektion jag hade? haha, tjejen med bra minne här! eftermiddagen har spenderats åt. ingenting?
jo, men inte så mycket. jag har suttit lite här, hängt lite vid tvn, försökt skriva lite music, filosoferat över hur jädra irriterande matte är, tagit mig en kort springtur och insett att jag inte borde gjort det eftersom jag inte mår riktigt kanoners ännu, och ja, pillat lite med Gustaf (kameran, för er som inte minns, har fattat det eller inte visste)
annars har ju dagen varit chillidilli. asguttt.
vet inte vad mer jag ska skriva än att jag tar och glor ett avsnitt One Tree Hill nu och sen placerar jag mig in the couch(?) där jag inväntar Big Brother! kyssar och massa kramar







phs_ weit


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0