SKOLTRÖTT

Rubriken stämmer! För tillfället är jag bara riktigt trött på skolan! Det känns värdelöst. Men det är det väl förhoppningsvis inte. Jag har faktiskt inte så mycket på hjärtat utan jag slänger in tre bilder på dagens från idag, svarta nästan lite glänsande jeans och en guns'n roses tirre av kortare modell. Nästan på gränsen till att visa magen. haha.. om en liten stund hoppar jag i träningskläderna och kör ett lugnt pass MAQ. hörde något om att de är sista träningen för säsongen. aj aj aj.. men jag tror faktiskt jag sätter punkt och trycker ner tangentbordet på min lilla htc och sätter mig i soffan innan jag drar!

kommentera gärna
Postat av: Emmeli

Du är jättesnygg i den tröjan! :D

2011-03-22 @ 17:27:47
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/
Postat av: elin

VAD FAN BETYDER MAQ TRÄNING?!?!?!

åhh, erika snälla förlara.. <3

2011-03-23 @ 20:30:55
URL: http://twohours.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0