2 MAJ

behöver jag ens nämna att satan i gatan är ett g r y m t album? tror inte det! låtarna har gått i repris sen första dagen albumet släpptes. veronica maggio är en stjärna!

andra maj redan. känns skönt att sommaren närmar sig med stormsteg! dessvärre kändes det gaanska hårt när det föll lite snö över oss idag på förmiddagen.
första skoldagen på tio dagar. jag tror ni förstår att det var ganska segt?
jag har inte alls så mycket mer på hjärtat, men jag planerar att slänga ihop lite inspirationsbilder och sen slänga in lite mobilbilder från lovet! här bjuder jag på lite backstagebilder från Turbulens där jag och min vackra vän Annie var Conferencierer.




portarna slogs precis upp




Ebba Karlsson vid sina trummor!




Sandra till vänster och Annie till höger



förberedelser!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0