23 MAJ 2011

hejhejhejhej, massa hej.
kom hem omkring tjugo i två, eftersom vi har temavecka fick vi sluta lite tidigare. Jag och N har valt foto vilket kommer innebära en hel del fotande, information om kamerans funktioner o.s.v. kan nog bli intressant!
jag känner mig fortfarande lite både psykiskt och fysiskt utmattad efter polenresan, men jag antar att det blir bra så fort jag bara kommer in i vardagsrutinerna igen!
idag ska jag göra så lite som möjligt förutom att sitta här och mysa i solen. känns helrätt nämligen..
bilderna från skolutbytet kommer ikväll. tror jag! haha. bjuder på en eller två här också!



ph_ Majsan inne på Spa't!




ph_ mina tjejer inne på spa't!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0