7 SAKER OM MIG

# jag tycker att skitig disk är något av de äckligaste som finns! # jag är jätte försiktig med mitt hår (förutom när jag färgar det..) # jag lider av en rejäl dos scenskräck # jag använder inte någon slags foundation förutom ibland till finare tillfällen # jag är en fena på de flesta sorters bilspel! # jag tycker inte om på något som helst sätt att ta i offentliga handtag eller saker som många personer rör vid ofta.. # spindlar, ormar och övriga kryp ligger mig långt ifrån hjärtat!

kommentera gärna
Postat av: Catelina

Mina nitar är från ett gammal skärp som jag har tagit väck, dock kan man köpa nitar i en vanlig sy-affär eller beställa från Internet! :)

2011-05-16 @ 15:39:54
URL: http://catelina.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0