DISAPPOINTED

besvikenbesvikenbesviken. ungefär så känner jag mig just nu. beställde hem två klänningar från nelly.com, fick hem dom idag, den ena var ordentligt genomskinlig, plus att det var fläckar på den. den andra var ruskigt fin, men den var nån storlek för stor och även den hade fläckar.
MEN. det finns ju något ljust i allt säger dom ju, och det gjorde det även här. jag beställde även en freebra, och den satt perfekt. plus att den var riktigt skön också!

det finns mer att vara besviken på. men det kan vi ju stoppa åt sidan, för här är det ju glädje som gäller. eller hur? :D




update: bloggen SKA omdesignas så fort jag har tid!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0