NY DESIGN

nu är nya designen på plats. vad tycks?

hur som helst... sista dagen innan min lilla minitrip till polen. jag tror att vi kommer ha jättekul på bussen och båten över, resten av tiden får vi väl se!
huvudet går på högvarv just nu och allt jag kan tänka på är om jag har glömt att packa något. det vore ju inte så kul att kom ner dit och insé att man glömt hälften. det vore rätt tyiskt mig faktiskt... 
men. jag har bestämt mig för att jag ska försöka hinna med ett litet spabesök på båten. och en massage också tror jag!
MUMS! behöver jag ens nämna att jag längtar redan nu? 
något jag däremot inte längtar till är att vakna upp imorgon eftersom klockan visar 03:30 imorgon när jag öppnar ögonen.. ganska jättehemskt faktiskt. 
nu ska jag sätta mig och skriva ihop ett par förinställda inlägg så att ni får något att läsa åtminstonde. haha. 
rock on!










 
phs_ jag och min största kärlek, Systersonen Arvid. Jag älskar dig något otroligt hjärtat   

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0