POLEN - UTBYTESPROJEKT MED SKOLAN DAG 1

vid den här tiden sitter jag förhoppningsvis på båten. Vi anländer i Gdansk omkring 19.30 där vi ska hoppa på en buss och åka ner till Rumia där vi ska spendera kommande nätter. jag har inte mycket mer att säga faktiskt. Så fort jag kommer hem till tjejen jag ska bo hos ska jag slänga mig i sängen och sova! 
imorgon kommer ytterligare ett inlägg, förhoppningsvis kan jag skriva mer där. 
Ha en bra fortsatt dag! 





 
ph_ Ilhan och Jag från förra året då Polackerna befann sig hos oss hemma i Sverige.
(blondietimes!)

kommentera gärna
Postat av: Cissi

Jag har tänkt lägga upp en sådan frågelåda från valresultatet, men jag fick inte rätt på det. Kan du inte skriva ett inlägg som beskriver hur du gjorde? Vore verkligen supersnällt!



Kram!

2011-05-17 @ 15:24:18

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0