SOOOL

älskade sol! hade jag haft tid hade jag spenderat all min lediga tid i solstolen utanför mitt fönster, men det kan jag tyvärr inte. om ett liiitet tag dressar jag upp mig och åker in till hultsfred. möte står på schemat. spännande.
dagen har spenderats i hembygdsparken tillsammans med ett minst sagt härligt gäng. temat för dagen var 1800-talet och vi skulle prova på att tända eld med flintastenar, fnöske o.s.v, man skulle göra luffarslöjd med ståltråd och en några andra stationer.
vi gjorde antagligen bara hälften, vi hade roligare saker för oss. ha-ha. vattenkrig nere vid sjön. med andra ord - årets första dopp är avklarat. nästan. vi åkte nämligen i med kläderna på (hela nathalie och halva jag). bråka aldrig med folk som är starkare än er själva, haha.
meen, nu tar jag en tiominutare ute i solstolen för sen måste jag kila iväg. försöker uppa mer senare. KYSS











phs_ två bilder från i söndags då jag, helena och resten av Konfa-gruppen var ute och promenerade omkring

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0