TWO DAYS AND TWENTYTHREE HOURS

så länge sedan är det sen senaste inlägget ploppade upp här. på tok för länge sedan!
men. skolan måste få ta den tid den behöver, och jag har även hunnit med att vara sjuk, blivit frisk och umgåtts med härliga människor. dessa nästan tre dagar har jag varit otroligt sliten, och jag borde försöka vända det och sova mer, plugga mer och prioritera bättre. häromdagen sprang jag iväg till skolan utan mascara, bara för att jag glömde det. inte för att det gör något, men en procedur man gör varje morgon borde man komma ihåg tycker jag! bra där erika!
skolan flyter på, redan, eller ja, flyter och flyter, den ångar på som ett skenande ånglok allaredan. men nu är det inte mycket skola kvar, sommarlovet närmar sig med stooormsteg och jag tror och hoppas att det här kommer bli en kick-ass sommar! nyfunna vänner, dom gamla fina vännerna och massa sol och en jädra massa snygga outfits. kan det verkligen bli bättre? answer: NO!
om en liiiten stund åker jag iväg till vimmerby, besök hos E står på schemat.
jag försöker uppdatera mer ikväll om jag har möjlighet.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0