VI PRATAR OM VART VI SKA JUST INATT MEN JAG ANTAR ATT VI MENAR RESTEN AV LIVET

tro det eller ej, jag försökte blogga igår, tyvärr så ville inte min telefon som jag och allt gick åt skogen säkert tre gånger. det hela slutade med att jag somnade med telefonen i näven, skolböckerna på magen och håret i en toffs. trött är bara förnamnet på vad jag varit ett par dagar nu. och bättre blir det antagligen inte eftersom jag har både en muntlig redovisning i engelska och fysikprov i början av veckan. för tillfället sitter jag med telefonen i ena handen, en penna över skolböcker i den andra plus att jag försöker varva med att få något i magen då jag knappt haft tid att käka idag. inte bra! nu ska jag sluta babbla, stänga av telefonen och foka på att plugga och äta. så länge bjuder jag på två bilder från igår där ni ser mitt livs kärlek, arvid!



update: inlägget skulle kommit upp igår!!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0