WONDERING

valborg valborg valborg, helgo valborg!
lugn, men helt okej tycker jag. sällskapet var toppen och mysfaktorn var hööög!
jag får väl passa på att tacka alla som var där.


men. just nu vill jag bara sätta mig och böla. eller nej, inte riktigt. men nästan.. jag insåg för en stund sedan att höga klackar inte funkar för mig. jag är för lång..
låga klackar ser förjävligt ut, kilklackar är lika höga som vanliga klackar och sandaler, ja det känns rätt knas att ha det till den klänningen jag har bestämt mig för.
men jag får ta det som det kommer och slänga på mig ett par sandaler i alla fall.
K U L! jomenvisst!
beger mig snart iväg ner till affären och köper glass med helena och hoppas att hon kan muntra upp mig, hon brukar vara rätt bra på det!
ikväll ska jag iväg och sjunga, "körslaget". önska mig och min kör lycka till!







ph_ GAMMAL! jag längst bort, alma närmast kameran. söta tjejer!

kommentera gärna
Postat av: ELIN- mode & vardag

- hihi okej! :D va de dyra? :P

2011-05-01 @ 21:52:45
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: Kussa

Heej Kussa :) skulle bara fråga dej om du skulle vilja hjälpa mig med att designa min blogg?? den är inte som den ska vara :( Men de är bara om du har tid :) Kram

2011-05-02 @ 13:35:25
URL: http://playwhite.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0