I CONSIDER MYSELF STRONGER THAN MOST OF YOU. THATS IT.

Efter en upptagen men lyckad gårdag har jag idag suttit placerad under en filt och pluggat. Riktigt skön känsla man får efter att man pluggat! Jag har inte tänkt på det innan då jag nästan aldrig pluggar hemma.. Kanske på tiden att jag börjar med det..?
Hur som helst.. Igår så hade vi julskyltning här i lilla mörlunda, luciakören drog ett par låtar och vi kandidater presenterades. Kul!
7 december får vi reda på vem av oss som står som ljusdrottning den 13.
I eftermiddag ska jag iväg och sjunga med mina fina vänner och sedan ska jag hem och söndagsmysa!
Nu ska jag återgå till mitt matlagande och hoppas på att strömmen inte försvinner innan jag är klar med min wok! puss och kram!



Bjuder på lite bilder också, för att piffa upp lite..


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0