I'M DOING FINE ON MY OWN. THAT'S IT.

det är verkligen svårt att veta hur man ska börja alla dessa inlägg, så idag börjar jag såhär. Rätt fiffigt enligt mig.. Igår spenderade jag ju dagen i Kalmar, men det visste ju alla redan hoppas jag? Hiihiiii. Jag visar bilder på det nya imorgon. Idag trodde och hoppades jag på att jag skulle få en härlig dag med syster och systersonen, men dom hade sagt fel dag så dom kommer imorgon. Istället har vi rivit ner halva köket under dagen, överskåp och halva taket är borta. Det känns skönt! Vad som inte känns lika skönt är att jag fått hicka 7 gånger idag, jag har druckit vatten upp och ner och allt möjligt men inget funkar. GALET! nu ska jag lägga mig och sura för att det gör så förbannat ont . puss..




Ph_Jessica Persson by me


kommentera gärna
Postat av: Amanda

håll andan och svälj 3 gånger, works every time! :)

2011-11-13 @ 09:46:43
URL: http://laprox.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0