LIFE'S SUPPOSED TO BE LIKE A MYSTERY

ohej vilken härlig dag! i sällskap av två systrar och deras respektive + en systerson har vi idag rivit ner hela taket. snart ska det nya upp, HÄRLIGT! jag längtar tills hela köket är klart! hur som helst så lovade jag er ju bilder på det nya, så här har ni. dessa bilder fick dock vara labbråttor i mitt experiment när jag lekte i photoshop (som inte alls blev som jag ville för övrigt..), därav burret för ansiktet.
är det nån som stör sig och känner att de prompt måste se hur originalet ser ut så får ni väl höra av er..... ha-ha!






spontanköpte dessa tre "plagg". Guldsprayad tröja, poncho och ett halsband.
Ponchon är nog mitt bästa köp det senaste halvåret tror jag. jäkligt skön och praktisk eftersom den har ett brett användarområde!

nu avslutar jag, kollar senaste avsnittet av Elsas Värld, duschar och sen sitter jag placerad framför tvn med Pan Am framför mig. BRA SÖNDAG!




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0