LIVET BLIR KANSKE BÄTTRE NÄR MAN VET VART MAN SKA, TROTS ALLT?

halli hallå kära vänner! som vanligt hoppas jag att ni har ena nedrans bra dagar, eller åtminstonde så bra det bara går!!
precis för en stund sen så insåg jag också att jag glömt nämna att jag hade en mycket trevlig lördag förra veckan då vi var hos en släkting och åt kräftor, spelade spel och busade lite. bara en liten parantes där..
idag har jag haft matteprov, som inte gick bra alls, teknik, bild och även lite idrott. ganska okej dag trots allt.
ikväll ska jag ta en lång dusch och sen bädda ner mig under filten med vakthunden bredvid, för usch så trött jag är! 
nu är det väl dags att avsluta här, jag fick ändå en del sagt.. ha det fint!




 




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0