I'LL WAIT FOR YOU

jo, Red Riding Hood kan vara den vackraste och bästa film jag sett på länge. helt otrolig faktiskt! lite på grund av att Shiloh Fernandez och Max Irons är förbaaaaaskat snygga, och en jäkla massa på grund av att Amanda Seyfried kan vara den bäste.. nu ska jag sätta mig och lyssna på musik och försöka rensa lite bilder. efter det slänger jag mig i sängen och sover så länge jag bara kan. myspys!
godnatt!




cambilder är ju kuuul?

kommentera gärna
Postat av: h

awwww, de gjorde fan fin kväll :')

okejokejokej, tack för din röst :)

hahaaaaaaa, puss :*

ps. älskar att de står "klick" där man kommenterar!!!!!! HIIHIHIHHIIH

2011-09-11 @ 20:34:46
URL: http://helenaguustafsson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0