ja just precis, jag fick glasögon igår! De...

100media_imag201 (MMS)

ja just precis, jag fick glasögon igår! Det är det som var överraskningen! jag har dock inte fått glasen isatta än, men jag har valt bågar nu, dom ni ser på bilden faktiskt.. ett par Burberry fick det bli efter mycket om och men. Känns helknasigt faktiskt.... men det är ju en vanesak så.. jag ska ha dom när jag är i skolan, läser, tv, sitter vid datorn eller ska använda min telefon under en längre tid typ. Så största delen av min tid. känns ändå skönt att om nu huvudvärken har/ beror på att jag har ett synfel så ska jag ju slippa den inom en snar framtid. GUTT SNACK! men nu ska jag återgå till Sol, Fest och Oroliga föräldrar!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0