AND WE LAUGHED SO THE WHOLE RESTAURANT LOOKED, SO WHAT? WE ARE YOUNG, AND WILD, AND FREE, LET US BE

Hade en kanonkväll igår!
dagen spenderade jag med syster och hennes kille. Käkade hotellfrukke, åt massa lördagsgodis, kollade film, käkade kina o.s.v.
På kvällen så stog hultsfred på schemat, men det blev en satans massa strul och bussen kom inte, så efter ungefär en timmes väntan så fick vi en taxi. Tack hjalmarssons för att ni suger röv, det va kallt!!!!
Men trots det så hade jag en kanonkväll innehållande skratt ggr 1000 med finaste vännerna, musik, kinamat och annat bus.
Jag stortrivdes om vi säger så!
Nu ska jag kolla ikapp BB och sen plugga hela dagen.
PUSS!






ph_ OLD

kommentera gärna
Postat av: Sara

kan nog vara klt:s fel annars! :)

2012-04-22 @ 14:52:53

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0