WANT YOU TO MAKE ME FEEL LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

Spenderar kvällen till att kolla på tvn, desperate houswifves nu och GCB sen. Ganska ok kväll kan jag väl känna ändå!
Igår drog jag och fikade med nättan i vimmerby, ovanligt.. Och efter det så tillbringade jag lite kvalitetstid med ted och emma, kusinen och hans sambo. Kollade bl.a. film. bra dag i alla fall!
Idag hade jag en kanondag i skolan, och sen tog jag ett snabbpass på gymmet pga sinnesjuk träningsverk efter redskapsgymnastiken igår i skolan.. Sist men inte minst så hängde jag lite med min gamla klasskamrat Johan och lekte med hans lillasyster Saga i lekparken, hur trevligt som helst! Nu ska jag återgå till tvn.. Puss!


Bjussar på en liten egobild med dåråå..


kommentera gärna
Postat av: Laura

jag har en tävling på bloggen! kika gärna in och va med! :) http://faggemala.blogg.se/2012/april/tavling-veckans-djur.html#comment



skulle bli jätteglad ifall du är med!

2012-04-25 @ 15:11:55
URL: http://faggemala.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0