GLEST

Det är glest mellan de gula staplarna här på startsidan (nya blogg.se) eftersom att jag spenderat den senaste tiden till att njuta av livet. i onsdags hämtade jag iphonen, sov i en stuga mitt ute i ingenstans med två favoriter, paddlade kanot, hoppade från kanot, skrattade och hade det fint. I torsdags fikade jag och hade det kalas med de bästa jag vet. Igår vilade jag upp mig, läste, och solade på taket. Och idag har jag sovit länge, hämtat datorn och kört massa bil. Fantastico!
Ikväll har jag planer på att grilla, och eventuellt hänga med några homies. SÅ bra!
Nu ska jag avsluta mitt lilla inlägg och städa upp lite på altanen och så.. PUSS PUSS PUSS!!





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0