1 ADVENT

 Hej finisar! Hoppas allt är bra med er?
Själv så kämpar jag på med vardagen som innebär massor av plugg, julpyntning, kompishäng, luciaövningar o.s.v. Men mest plugg förstås!
Det känns faktiskt riktigt bra att jag äntligen kommit till den punkt när jag känner mig helt trygg med att endast använda bloggen lite now and then!
Kanske blir det lite mer bloggning i sommar?
 
Igår tog jag i alla fall en tur till hultsfred med två jävligt snygga brudar. Slaggade hos nättan, låg och skrattade hela natten, skedade och mådde allmänt kanon!
I eftermiddag så har jag sjungit, skrattat och firat första advent med finaste mörlundatjejerna och övrig befolkning från Mörlunda, världens bästa by
Nu ska jag lyssna på musik och fortsätta ignorera alla sjuka människor som finns, HA DET BRA DARLINGS!
 
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0