NOW THAT YOU KNOW, THIS IS MY LIFE, I WON'T BE TOLD WHAT'S BEST FOR ME

Hallooo finisar!
Jag har läxförhör och prov mest hela tiden, och det suger lite ibland.. Som tur är har jag oftast en så fruktansvärt fin klass som gör dagarna lite roligare!
Idag gick jag och järngänget ner till stan och drog en kinabuffé på Asian house. Nirre som sjutton!
 
Ikväll ska jag först öva lite lucia, och sen lämna över luciakronan till årets lucia, eftersom att jag var lucia förra året.
Och sen ska jag plugga tyska och samhällskunskap. Låter kul va? Speciellt det sista!! (läs: ironi)
Men jag hoppas ni har det bra och att vintern inte knäcker er!
Love  
 
 
 
 
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0