SAVE TONIGHT AND FIGHT THE BREAK OF DAWN

Halloo kompisar, här var det minsann ganska dött. Är det ingen som känner för att kommentera lite eller så?
Jag har spenderat min helg i soffan, under ett täcke, med febertermometern i truten. Yepp. Svinhög feber och hosta, och halsont var det denna gång.
Pallrade mig iväg till skolan idag i alla fall, bra val, fick se världens härligaste julshow, skrattade med mina fina classmates, spanade på snygga pojkar och arbetade stenhårt med vårt projektarbete.
Nu- plugg, as usual


ph_ me in a cloudy Spain a couple of months ago

kommentera gärna
Postat av: woho

jag kände för att slänga in en kommentar bara för jag är så himla snäll. bra va?

Svar: Tack, så snällt av dig, du är fantastisk!
erika

2012-12-17 @ 21:13:41

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0