HURTBULLE!

Hello my dearest. Vad har ni för er om dagarna? Här hemma är jag upptagen mest hela tiden kan jag tycka. Städning, plugg, familj och vänner som ska prioriteras. Dock är det ju inte så superansträngande saker jag har för mig, utan jag njuter till fullo av min stressfria vecka! Imorgon skulle jag åkt till Linköping med goda vänner, men planerna ändrades ett antal gånger och tillslut bestämde vi oss för att hitta på något annat, men jag tror att det blir alldeles kalas i vilket fall som helst! Nu ska jag svepa i mig lite espresso och sedan hitta mig ett nytt ombyte kläde o.s.v..


Phs_bestämde mig för att springa en tur förut, hurtig OCH synlig i min träningsjacka med reflexer!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0