NI VET NÄR MAN ÄR LEDSEN MEN ÄNDÅ GLAD

Alltid lika surt när ett helt inlägg går upp i rök.. Men, That's life så att säga..
Min gårdag var bitvis fantastisk, bitvis lite småjobbig sådär..
Det började med en resa norrut för att fira Arvid som blev hela 3 år, shit vad tiden går (!?)
Efter ett par timmar med bus och skoj där så åkte vi hem till vårt igen.
Väl hemma så fixade jag mig och drog sedan iväg till vännerna. Som sagt, bitvis helt otroligt kul, bitvis mindre kul. Väl på metropol så var det omkring 1000 personer som trängdes om att få se Svenska Björnstammen. Men bra var dom! Nu ska jag mysa ner mig under ett täcke och vila upp mig inför morgondagen! Puss!



Phs_gårdagen


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0