NO, HE'S NOT MY MAN, MORON

har haft en tuff dag och avslutade veckans första dag med att gå ner till optikern med ett par totaltrasiga glasögon. Måste vara utan dom i en vecka, vilket kommer bli ett rent helvete. Tacka vet jag huvudvärkstabletter!
Är otroligt trött i både huvud och ögon och därför har jag nu en bra ursäkt till min dåliga update. HURRA!!
nu ska jag gå och släppa ut min älskade lilla vovvsing och sen slänga mig i soffan och vila.
yepp. Hoppas ni har haft ett bra lov och en bra start på den nya veckan! PUSS!








typ så..

kommentera gärna
Postat av: Laura

så himla söt du är Erika!

2012-02-27 @ 20:21:52
URL: http://faggemala.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0