TO THE SOUL, THERE IS HARDLY ANYTHING MORE HEALING THAN FRIENDSHIP.

Har haft en MAD bra kväll/natt/dag med de finaste människorna som finns på jorden! laga mat mitt i natten, påbörja två filmer men inte se klart dom, prata om helt störda saker, frysa häcken av sig, spontant slänga i lite färg i håret på allihopa och såna där saker, det är sånt som gör livet sådär gött o leva, eller hur? Dom senaste timmarna av mitt liv har varit ett lyckorus och jag har hunnit med så mycket. Ungefär hela dagen har gått åt till att färga hår hit och dit, slinga, dippa o.s.v. efter en liten kul utmaning från Sagas pappa som gick ut på att vi alla skulle färga håret på något sätt, Bengan fick välja färg... Rött och platinablont! (haha..)
Men nu sitter jag i alla fall här hemma och laddar om, för imorgon är det åter dags att umgås med dessa galna ungjäklar ett par timmar, kanoners! 

men hörrni, nu skiter vi i det här och glor på lite bilder från mina 48 h eller nått sånt..








innan vi fuckade ur med hårfärgen



och efter. fast helena syns knappt och det ser inte ur som det är nån skillnad så jag ska vara snäll coh berätta för er vad ni egentligen ser på bilden..
-Helena färgade hela håret rött och hade i några slingor
-Jag gjorde röda dips och gjorde röda slingor
-Saga gjorde lite längre dips, Ljusa.
-Nättan färgade lite ljusare!




syns mycket bättre irl.





love them.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0