WHAT IF GOD WAS ONE OF US?

Holy Moly!, som min kära vän Saga brukar säga, vad trött jag är!
har haft en jobbig helg med mycket lustigheter och extremt lite och väldigt dålig sömn. Och nu tillbaka till skolan, sjukt mycket plugg o.s.v.. sportlovet kommer bli min räddning, för jisses amalia, en vecka till hade bannemej inte gått, jag hade brutit ihop och typ rivit hela skolan. typ. kanske..

Efter skolan idag slängde jag mig på bussen med Nättan, tog mig in till vimseby, käkade pizza, kollade lite i affärerna och fikade lite. Vi gick säkert upp 3 kilo vardera. Galet mycket käk med den bruden jämt och ständigt, MUMS!
Men, imorgon gör vi av med dessa kilon då vi beger oss ut en heldag i skidbacken. OHYEAH!
nu mååste jag avsluta innan jag somnar på tangentbordet. PUSS!!!






_ 2 söta små cam-egosar, live with it!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0