ERIKA FÖR SJUTTON, TA TAG I SAKER OCH TING!

Ungefär så tänker jag just nu. Att jag borde ta tag i lite saker. Som att till exempel vika tvätten eller plugga. Något annat jag måste ta tag i är das problemos med mina glajjer. Dom är totalt jätteknasiga och jag verkligen måste ta tag i att gå ner till optikern innan mitt huvud sprängs. Det finns säkert en miljon andra saker jag borde göra också, men jag är feting trött efter 1 timmes simpass med nättan förut idag, men det känns rätt skönt i musklerna ändå faktiskt!
och DÄR tog det stopp i huvudet och jag kommer inte på mer att skriva. Hoppas i alla fall att ni har bra dagar, precis som jag.





Massa Love till er!

kommentera gärna
Postat av: Emmeli

cool bild, söt tjej! :)

2012-01-17 @ 21:11:43
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0