FÖLJ DIN EGEN STIG OCH SE DEN MED DINA EGNA ÖGON

Okej, jag brukar försöka tänka på att vara lite mer positiv o.s.v här i bloggen, men den handlar trots allt om mitt liv, så därför kommer jag nu uttrycka min åsikt.
Vad är det för fel på er, på oss människor? Jag förstår inte hur man kan börja dricka varken te eller kaffe bara för att alla andra gör det. Okej om man verkligen gillar det, men snälla, vi kan väl alla komma överrens om att båda dessa drycker har lite speciella smaker? Att dricka te och kaffe borde inte normalt sett vara en trend, men jo, för vi människor är så otroligt korkade att vi påverkas till 98 procent av varandra. Och snälla, väx upp och sluta kopiera varandras bloggar. Ingen orkar läsa om ni ska apa efter varandra. Sätt er egen prägel på det istället, man måste inte dricka te för att kompisen eller kändisen gör det. Det är bara jävligt lamt. Min design till exempel, den ser ut som fan, men inte en jäkel jag känner har nått liknande, och det har blivit "min grej" att jag näst intill aldrig bloggar utan en bild i inlägget, för det är så JAG vill ha det. Och till alla som eventuellt läser detta och blir irriterade, om ni känner irritation så bör ni nog känna er träffade, och lämna gärna feedback, både här och irl! Nu ska jag återgå till att dricka min varma oboy här hemma och läsa lite Buffé. Puss och fucking kram!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0