OCH DET SPELAR INGEN ROLL HUR MYCKET MAN TÄNKER, MAN KOMMER INTE PÅ NÅGOT ATT SÄGA

Idag har varit en bra dag. Den senaste veckan har varit en bra vecka.
Det började med nyår, världens härligaste förhäng hos Becca med mina favoritisar, sen blev det lite sämre när vi gick vidare, men kvällen var trots det helt okej!
Sedan dess har jag bara som man brukade säga, chillat runt. Sovit länge, gått omkring i myskläder, umgåtts med familj och lite vänner och bara varit. Självklart har jag kollat på en massa paradise hotel också, bästa realitysåpan som finns!

idag har jag fått massa gjort i köket, det börjar arta sig, dock är det ju allt det här småpillet som tar tid. Men oj så bra det här kommer bli! Nu ska jag slänga mig i soffan och se om det är något värt att kolla på.
Hejsvejs!







_ Sommaren 2010

kommentera gärna
Postat av: Malin Söderholm

Erika!!! Hoppas du mår bra. Jag saknar dej, finis! puss! <3

2012-01-07 @ 13:48:02
URL: http://dethandlarommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket finare i blondt hår!!! :)

2012-01-08 @ 19:10:13

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0