DREAMING IS BELIEVING

sover länge om morgnarna, myser framför brasan under en filt och kollar massa bra på tvn, dagdrömmer en hel massa. Jo, jag får nog erkänna att jag har det rätt slappt för tillfället. Dessvärre saknar jag nästan att ha tusen saker som måste göras, stressen. inte själva skolstressen, för den kan ta sig någonstans, men den där vardagliga stressen liksom..
Vad jag också saknar är sommar. Ska man inte kunna åka skidor i januari så kan det väl i all fall bli lite vår tycker jag!
Nu ska jag gå och undersöka vad som finnas kan på min klädhängare. Ska iväg och sjunga med tjejerna sen, vore ju idé att se okej ut då i alla fall.
Hoppas ni har fina dagar ni med, med mycket vila och glädje!


au revoir











1_ i somras någongång
2_ sommaren 2010, blondiin!





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0