ÄR MAN STARK INUTI SÅ ÄR MAN OSLAGBAR

Fick något slags dille och började kolla på The vampire diaries förut, det är ju faktiskt bra!? Småläskigt ibland dock, men det kan sitta rätt fint med en liten adrenalinpumpare då och då.

Har haft en underbar och väldigt lugn dag. Jag har legat på en madrass i poolen, lyssnat på NRJ och druckit tonvis med kolsyrat vatten och ätit sallad. Sallad är det bäste, no doubt!
Nu ska jag ta och slänga mig i sängen och hoppas att jag får försändelsemail från Nelly imorgon!!
PUSS

ph_ random from archive
 
 
UPDATE: Min kamera befinner sig på annat håll och har gjort den senaste veckan, där av inga nya bilder. Den kommer förhoppningsvis tillbaka imorgon och då slänger jag upp bilder från gotlandsshoppingen!  

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0