IF I FALL WAY DOWN, WOULD YOU CATCH ME?

Det värsta med att ha blogg är att man ibland skulle vilja skriva om precis allt. Bara skriva av sig. Men det funkar ju inte så tyvärr. Man får helt enkelt svälja det och fortsätta kämpa på!
Hur som helst..
Gårkvällen spenderade jag på bästa sätt, med två helt fantastiska tjejer vid namn Annie och Sara. Vi hade en riktig Girls night och njöt av att helt avslappnat kunna skratta, prata, äta gott, och bara leva livet. Vi la oss sent trots att vi visste att vi skulle upp tidigt, en klassiker!
Och idag har vi spenderat hela dagen hos mig, i soffan, framför filmer, musik och lite smått och gott. Skönt som fan faktiskt!
Ikväll har jag kollat på Lag VM speedway och blivit förbannad för att Sverige var så otroligt kassa, men samtidigt varit glad för alla de utländska Dackeförarna som det gick bra för!
Nu ska jag sova och vakna så sent jag bara kan imorgon. Sweet life of erika... typ......
PUSSAR!
 
 
favorit i repris?
 
 
 
 
 

kommentera gärna
Postat av: m

i would catch you :D

2012-07-15 @ 00:26:15
Postat av: m

i would catch you :D

2012-07-15 @ 01:08:41

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0