MIN MUSIKSMAK

Eftersom jag inte kommer blogga så mycket så tänkte jag att ni skulle få lära er lite mer om mig. Någon slags lista då och då? Vi börjar med den här..

 

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. Joshua Radin

2. Mumford & Sons

3. Noah and the Whale

4. Sammy Adams

5. Marina and the Diamonds

6. Maroon 5

7. Norlie & KKV

8. Kate Voegele

9. Loreen

10. The Wanted

 

Vilken låt är din favorit med nr 6? One more night

Vilken är din favoritlåt med nr 8? Manhattan from the sky

Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta? Nej

Hur många gånger har du sett nr 4 live? zerooo

Vilken är din favoritlåt med nr 5? Lies

När hörde du nr 3 för första gången? 9 Juni 2012

Hur upptäckte du nr 10? Satt och fulade mig på youtube och vipps så kom de upp i högermenyn

Vilken är din favoritlåt med nr 7? svåååårt... Can i be the one kanske....???

Hur många gånger har du sett nr 9 live? Ingen...

Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta? Nej, men tanken på att de inte kunde spela på festivalen får mig nästan att gråta........

Viken är din favoritlåt med nr 1? Here we go kanske..

Hur länge har du lyssnat på nr 2? Sen några veckor innan festivalen 

Till slut, vilket nr är bäst? Pendlar mellan 2 och 3...


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0