SUCCESS IS BORN FROM AMBITION

Hej finisar. Fin dag idag, sol och svag bris. Precis som det ska vara!
Ännu mer glad blev jag när jag såg att det kommer komma medelhavsvärme hit under nästa vecka. Om man nu ska tro SMHI förstås.. Hoppas!
Kom ganska nyligen hem från en liten tur till Oskarshamn där vi uträttade några ärenden och kikade runt lite. Tanken på att jag ska spendera 5 dagar i veckan där under de tre kommande åren gör mig alldeles pirrig! Jag skickade in svarstalongen idag där jag tackade ja till min plats. SKÖNT!
Nu ska jag lägga mig i solstolen en stund, och sen får vi se vad som händer. Jag har lite planer, men vi får se vart jag hamnar!
PUSS!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0