WE'RE GONNA PLAY IN THE DARK TILL THE SUN RISES AGAIN

Nu är jag tillbaka från barnkalaset och mellanlandar lite innan jag ska iväg igen. Ikväll ska jag dansa och ha det bra med några av de allra bästa brudarna. Underbart är bara förnamnet!
MEN, åter igen så har jag det där problemet med kläder. Jag blir galen!
Men det är väl bara gå och riva ur allt som finns i garderoben och se vad som hittas! PUSS!



Det blev helsvart med hallonröda läppar (syns inte på bilderna) och vågig knutuppsättning till kalaset!
På andra bilden får ni också en halvtaskig bild på mitt nya halsband som jag fick av min moster + familj i födelsedagspresent. Älskar det!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0