SOL, REGN, RÖDA KINDER OCH VACKRA SKRATT

Hade en fet midsommar med de bästa vänner man kan tänka sig!
Vi var relativt avskärmade från civilisationen vilket skapade en perfekt mix av avslappning och spänning. Jag njöt, och älskade livet totalt! Vilket jag även har gjort idag och förhoppningsvis kommer fortsätta göra ett tag framöver.
Imorgon MÅSTE jag spendera hela dagen till att packa resväskan och dubbelkolla allt. En veckas jobb på Gotland står på schemat! Ska försöka blogga lite där ifrån, annars så får vi lösa det på nått annat trevligt sätt!
Nu erbjuder jag några få bilder från min gårdag, och sen hoppar jag ner under täcket!
PUSS
 
Linnea och Mollan hoppar galet!
 
SAGA<3
 
två midsommarfina snyggingar!
 
Vackra midsommarElin!
 
DINNER!
 
Mina fina hade en födelsedagspresent och sjöng fint för mig i efterskott. LOVE
 
det obligatoriska midsommarnattbadet!
 
Bedtime yesterday!
 
busiga tjejer i tältet imorse!
 
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0