THOUGHTS ON A WEDNESDAY

Har lite onsdagstankar och sådär..
Kan ni tänka er att det är Juni redan? Sveriges nationaldag till och med. Det var ju nyss första maj!?

Övriga tankar som florerar i mitt huvud är..
Kommer jag trivas på ekonomilinjen?
Hur kommer min nuvarande vänkrets se ut om 1 år? Kommer alla finnas kvar och trängas med nya vänner eller kommer vissa försvinna?
Hur ser folk på mig och hur ser jag på dom?
Hur kommer jag se ut om 5 år?
Varför är alla blomblad gröna?


Hoppas ni haft en fin och riktigt svensk nationaldag!


kommentera gärna
Postat av: Anonym

blombalden är gröna för att de finns klorofyll i dom! daaaaaaaaaah aaah aaah / xoxo #sexy #girl #from #sweden

2012-06-07 @ 19:07:12

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0