BABY, I CAN DO IT EVEN BETTER WITH BROKEN HEELS

Har ingen aning om vad jag ska skriva, borde göra ditt, borde göra datt o.s.v. Men, dessvärre har jag ingen lust.
Sitter och fryser lite under en filt och saknar lisen också. Inte helt ok..
I vilket fall som helst så har jag i alla fall haft en ganska bra dag i skolan med the Iphone-nerds. Börjar dock bli lite trött på deras ostoppbara knappande på dessa små manicker. Vart tog konversationer irl vägen? Iphone kan gå och dö, på riktigt. Nu ska jag fortsätta mysa under en filt och knapra nötter! Massa pussar och gosiga kramar till er!


Ph_yesterday in the sun


kommentera gärna
Postat av: Nättan

Du är inte så nådig själv!!!!! Din tomte

2012-03-26 @ 22:19:54

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0