I KNOW I SHOULD BEG AND STAND ON MY KNEES PRAYING FOR YOU TO FORGIVE ME, BUT HONESTLY I JUST DON'T CARE, CAUSE I'M GONNA PARTY TONIGHT

Har haft en superb dag!
Först massamassa skratt och trevliga resultat i skolan, sen gymmet och sen hem med mina tre musketörer. Det blev lite häng här @ my place, god men enkel mat, glass, godis, film och såklart huur mycket skratt som helst. SÅ bra är dom mina favoriter!!
Nu ska jag placera mig i soffan under ett varmt täcke och dricka världens onyttigaste varma oboy och knapra nötter.
Hoppas ni har lika fina dagar som mig!
massa pussar och kramar till er!






calippo shots i solen, what else?





paus i backen!





och det nya, bära in soffan till datarummet och kolla film. fem stjärnor av fem!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0