I WANNA BE THE WIND THAT BRINGS YOU BACK TO LIFE

bra musik är bästa musiken mot allt, till och med mot huvudvärk!
Efter en sjukt lång och trist dag i skolan (stort tack till föreläsaren som fick mig att vilja hänga mig och som förstöde resten av dagen!) så hängde jag med fröken Gustafsson till vimmerby, lång mysig fika och massa prat + ett nytt hål i örat på henne blev resultatet av denna lilla tripp. kanoners!
Nu ska jag snart bädda ner mig under ett täcke, vräka i mig massa ramlösa och kolla på nån trevlig film. brabra..
Är ledig imorgon, har dock lite lösa planer, så uppdateringen är oviss. men, så länge,
Au Revoir!








love you!







PUSS!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0