I'M NOT THAT FRAGILE, I'M NOT GONNA BREAK, LOVE'S JUST OVERRATED

Sitter och funderar på varför det är så svårt med så kallade opening sentences. Jag kommer liksom aldrig på något fiffigt..
Jaja, en liten parantes sådär.. haha..
Jag sitter just nu och lyssnar igenom årets melodifestivalbidrag och kan inte bestämma mig vem som var bäst..
Danny, Loreen, Molly Sandén, Top Cats, Timoteij, Youngblood, dom är ju alla såsåså braa!

Har haft en kalasbra dag i skolan med bäste Nättan och nu har jag lagat lite mat, kollat på tv, vilat, kollat på massa härliga youtube-klipp och nu sitter jag här och bloggar lite..
Senare ska jag dra ner och hämta ut min DW klocka som äntligen kommit. brabrabraa!
uppdaterar mer sen. PUSSAR!





ph_ copyright erika


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0